دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد
دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد

شهیدان زنده اند، الله اکبر

 شهادت، به آسمان رفتن نیست، به خود آمدن است. 

 نزدیک عملیات بود. میدانستم دختردار شده . یک روز دیدم سر پاکت نامه از جیبش زده بیرون. گفتم : این چیه ؟ . گفت : عکس دخترمه. گفتم: بده ببینمش. گفت: خودم هنوز ندیدمش. گفتم چرا؟ . گفت : الان موقع عملیاته. میترسم مهر پدر و فرزندی کار دستم بده. باشه بعد! 

خوشبختی و سعادت بزرگترین آرزوهای آدمی بوده. 

توی زندگی نیاز به شاخص داریم تا گم نشیم. یادمون نره کی بودیم، الان کجاییم و کجا میخوایم بریم.  قرآن و عترت بهترین شاخص ما هست. شهیدان  ترجمه این دو اند و شهادت فعل عمل کردن به  آنها . در راه شهادت گام برداشتن یعنی سعادت. و سعادت تنها در رسیدن به معبودمون حاصل میشه.

 شهادت: 

یک آرزو / حس پاکی / حس دوست داشتن / حس قشنگی/ عاشق / غیرت / بزرگ / تشنه حقیقت .

به آسمان رفتن : 

هجرت / نور/ ملکوت / عظمت / عاشق / معاد / حس سبکی / پرواز / عرش / بی انتها و بی پایان.

 به خودمان آمدن: 

انسان / خواب غفلت / عاشق  / کوردلی / نا بینایی / غرور / فرش / تجربه / جایزالخطا / رقابت .

 و شهادت به آسمان رفتن نیست،که به خود آمدن است.

آنها زنده اند، چون راهشون زندس. الله اکبر.  

شهید مهدی زین الدین

نظرات 15 + ارسال نظر
امین دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:41 ب.ظ http://www.bookar.hoo.ir

سلام دوست گلم. خوشحالم که وبلاگ پرباری دارید و از این بابت بهتون تبریک میگم. تا چند وقت پیش که وبلاگ می نوشتم برام بازدیدم خیلی اهمیت داشت تا اینکه بعد مدتها سعی وتلاش در مدت یکسال سایتی تدارک دیدم به نام لینک نگار دات کام که باعث افزایش بازدید وبلاگها میشه. اگر دوست داشتید پا روی چشمای ما بذارید و یه سر بزنید برای عضویت قسمت "آموزش ثبت نام و قرار دادن لینک در لینک نگار رو بخونید" در ضمن یه گروه اینترنتی هم زدیم برای اینکه هم از بچه های لینک باکس پشتیبانی کنیم هم آخرین ورژن های آنتی ویروس ها و آخرین اخبار- جزوات رایگان دانشگاهی رشته های محتلف و ... رو هر 1 ما یک بار برایتان بفرستیم. اگر دوست داشتید بعد تو گروه اینترنتی لینک نگار عضو بشید تا این امکانات رو هم دریافت کنید. اگر سوالی داشید به آی دی که دست چپ سایت هست پیام خصوصی بدبد. با تشکر منتظر حضورتان هستیم.

بازم تبلیغات !!!

میـنـا * اقلــیـما دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام.

اومدم طبق قولی که دادم دعوت تون کنم.

آدرس هم میدم!!

در پناه خدا.

لازم نبود من "باران‌ترین مرد" را بنویسم. حق با او بود. باران‌ترین مرد نوشته شده بود و امروز باید خوانده می‌شد

www.silveraster.blogsky.com

مقداد سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ http://bonyan-mag.blogfa.com

بنام خدا
احسنت
شهدا آمدند که ما برویم
شهادت وقوف نیست یک مقام سیال است تا ساکنین! را بحرکت وا دارد
بسیاری از نگفته ها از شهدا وجود دارد
زیبا بود - ثقلین رو باید در عقبه ذهنی داشت "حتی یرد علی الحوض الکوثر"
حاجی فرزند شهیدی ؟
دعا یادت نره

میـنـا * اقلــیـما سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

سلام!

آقا؟؟؟؟؟؟

خب من مثلاْ خیلی مخفیانه اینجا ظاهر شده بودم! به دلایل امنیتی! مثلاْ رصد شدن توسط بعضی از دوستان که دوست نداشتم نشونی سرزمین پیچیده رو داشته باشن (اونم به دلیل دلنوشته‌های قدیمی بود البته، نه هیچ دلیل دیگه‌ای). ولی مهم نیست اصلاْ.

سپاس که تشریف آوردید. خوشحال شدم.

در پناه خدا.

خدا رو شکر . الان دیگه دارن و میتونن نقد کنن و نظر بدن.

دریا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ

سلام
من اولین باره اینجا میام راستش یه چیزیو متوجه نشدم اونم اینه که چرا پیرمرد ؟؟؟ شاید تجربیاتتون خیلیه و علمتون بالاست شایدم فکر میکنید خیلی از عمرتون گذشته شایدهم......
واقعا چرااااا؟؟

بشنو از نی چون حکایت می‌کند
از جداییها شکایت می‌کند

گز نیستان تا مرا ببریده‌اند
از نفیرم مرد و زن نالیده‌اند

سینه خواهم شرحه شرحه از فراق
تا بگویم شرح درد اشتیاق

هر کسی کو دور ماند از اصل خویش
باز جوید روزگار وصل خویش

من به هر جمعیتی نالان شدم
جفت بدحالان و خوش‌حالان شدم

هر کسی از ظن خود شد یار من
از درون من به جز اسرار من

مسعود یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:49 ق.ظ http://mylovegod.webphoto.ir

ممنون سر زدید موفق باشید

آهنگ موسیقی زمینه وبلاگت بهم آرامش میده.

مجاهدین کلیپ یکشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:39 ب.ظ http://mojahedinclip.blogfa.com/

مستند بلوتوث بازی (فیلم سیاه)

اقلیما دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام پیرمرد.

مطمئنید که پیر شدید؟ من فکر نمی‌کنم! برای همین از همین الان تصمیم گرفتم در آینده‌ی احتمالی شما رو *جوانمرد* خطاب کنم!

اومدم بگم اسم‌تون شبیه آشنای قدیمی منه. *عباس مسلم خانی* آشنای قدیمی منه...

سپاس که تشریف آوردید. در پناه خدا.

پیروان امام و رهبری سه‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:30 ب.ظ http://peyrovan5.blogfa.com

نوشته هات که بوی جوانی و طراوت میده.جون از شهدا و شهادت می نویسی!
موفق باشی پیرمرد!

عباس گودرزی / تلخندک چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ http://talkhandak.com/

سلام همسنگر پیره مرد / خدا قوت
وبلاگ تلخندک به روز شد .


منتظرتونم / یاعلی

مجاهدین کلیپ دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:06 ق.ظ http://mojahedinclip.blogfa.com/

استراتژی خزنده و راز‌آلود صهیونیست‌ها در ایران
صعود رضاخان و سلطنت پهلوی

اصنافی جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:03 ب.ظ http://asnafi.blogfa.com

یعنی می شود ما هم این بشویم؟؟

عباس گودرزی شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ق.ظ http://www.talkhandak.com

سلام همسنگر
خدا خیرتون بده
عبادات قبول
تلخندک چند وقته که اسباب کشی کرده
لطف کنید با اصلاح آدرس لینک تلخندک بازدید وب سایت مارو چند هزارتایی اضافه کنید.
یاعلی
التماس دعا

آسمونی تا بینهایت... یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http://asemooni13.blogfa.com

باسلام
جواب منتقدان تغییر ریاست برخی دانشگاه ها با نوشته ای تحت عنوان "جزایری به نام دانشگاه!" در وبلاگ آسمونی تا بینهایت... داده شده است.
شما هم بخوانید و نظرتان را ابراز دارید
با تشکر

آفتاب سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام پیرمرد جوان . امروز 23 شهریور89 است . چرا به روز نشدین ؟ کجایین ؟ نمی گین مشتریاتون منتظرن ؟ زود باش. بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد