دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد
دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های پیرمرد

دستنوشته های علمی، فرهنگی، سیاسی و حرف های دل یک پیرمرد

چاق و لاغر

این چه وضعشه ؟ دارم کم کم مکعب میشم. خوبه مادرزادی فیت نس بودم! و چاقی و کم تحرکی به گرونی دلار و تورم سیاست ربطی نداره. این طوری بشم چقدر بده!!! 

عاقبت ما 

الان ترسیدم و متنبه شدم چی کار کنم. این چند حرکت خوبه، فکر کنم سه چهار ماه وقت بزارم برای خودم خوبه. ثواب هم داری. میرم بهشت. حوری میدن بهم. اونم چندتا! 

پ.ن: خواستن توانستن است. جواب داد. ولی یه نکته خیلی مهم که دستگیرم شد اینه که انگیزه میخواد این کار. یه انگیزه مادی یا معنوی خوب.

آمار B آمار

یه مطلبی رو سال ۸۶ نوشتم، مجدد بازنشرش میکنم اینجا. 

شروع تحول 

*آماریها علاوه بر فنون علم آمار از تواناییهای بالقوه جهت  برقراری ارتباط برای حل بسیاری از مشکلات و مسائل موجود در جامعه استفاده میکنند.

*آماریه در تعیین روشهای نمونهگیری، جمعآوری دادهها، نظارت بر اجرای مطالعه، پردازش و تفسیر دادهه و نظر دادن در مورد نتایج مطالعات به دست آمده نقش ایف میکنند.

* هر جایی که کار پژوهشی در میان باشد احتیاج به یک متخصص آمار هست.

  ... و جمله هایی که کم بیش شبیه به همین مضامین هستند.

ولی چر آماریه فعالیت های کاربردی  و تخصصی چشم گیری نمی کنند و اکثر به تدریس و ی نهایت انجام پایان نامه های سایر دانشجویان به صورت...

لقمه‌ی جویده و آماده برای آنان کاری دیگه‌ای نمی کنند ؟ چرا روی آماری ها باید و شاید حساب باز نمی کنند ؟ چرا در آئین نامه معاونت نظارتی و راهبردی( سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور)، کمترین مبلغ حق الزحمه به آماری ها اختصاص داره ؟ چرا وقتی می گن آماری به فکر همه ویزیتور می یاد ؟ و هزار و یک چرای دیگه .

 

جواب این چراها رو، واقعاً در موارد ریشه‌ای باید جستجو کرد .

یه واقعیت هایی تلخ دیگه ای هم هست .

ادامه مطلب ...